barabarnetsomnarskajag.blogg.se

Första barnet, hitta balansen, uppskatta ögonblicket, konsten att någonstans hitta dom gyllene minuterna att hinna raka benen!

BilBilBilBilBilBilBil

Publicerad 2012-11-12 19:02:58 i

Nu har jag hittat en så fin pärla!
En Mazda!
Ska titta på den på Lördag och förhoppningsvis kör jag och Adrian den hem!
Happy happy!

Dan före dan före Dagisdan är det även!
Jag är kaos och lugn, nervös och samlad, heartbroken och lycklig... Allt på samma gång!
Mitt drömjobb väntar och personalen på dagis verkar underbara- det lilla jag talat med dom. Men. Det är många timmar plutt och jag ska vara ifrån varann! Varje dag!

Han kommer förmodligen ha så kul att han inte vill följa med hem, i vår fina Mazda- hoppas!!!, men tills den dagen får mitt hjärta värka.

Dagens ord: Tutte! Söndertjatat i ett mammaöra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela