barabarnetsomnarskajag.blogg.se

Första barnet, hitta balansen, uppskatta ögonblicket, konsten att någonstans hitta dom gyllene minuterna att hinna raka benen!

Kastspya! Skönt

Publicerad 2012-11-17 21:33:37 i

Åker 13mil, barnet sover, min bästaste mamma och jag talar skit... Bra dag...

Så svänger vi in på parkeringen där min ( ja numera min) fina pärla står parkerad med dåvarande ägare.
Då öppnar min son sina vackra blå-gnyr till och lägger den värsta KASKADKRÄKAN i mannaminne över mig, sig själv, bilstolen och min första upplevelse av Master-Mazdan!

Ok.åksjuk.intevintersjuk.detärjubraiallafall!...

Byta om på barn i ett baksäte, provköra, skriva papper och sen stoppa in min tappra son i bilen för att åka hem dessa 13mil igen... Puh...
Gick bra
Han är bäst
Jag har en bil
En väldigt älskad bil
En mer älskad unge

Nu uggla i olika tappningar, julmust,chips och snuuuuus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela