barabarnetsomnarskajag.blogg.se

Första barnet, hitta balansen, uppskatta ögonblicket, konsten att någonstans hitta dom gyllene minuterna att hinna raka benen!

Pappa <3 Svärfar, svärmor är bara några!

Publicerad 2012-11-25 19:24:15 i

Av vårt besök idag, de flesta bara spontan-dök upp, hur LJUVLIGT är inte det??
Alla våra planer i sopen men GÄRNA för dessa fantastiska besök och partiskt lär jag väl säga att ÅH älskade pappa!!
När han endast med sin närvaro fyller på min energi och tankar mig med sin positiva härliga inställning till livet!
Jag är lyckligt lottad!

Lite fotvård och tvätthängning på kvällskvisten och för fem minuter sen damp min röv ner i soffan för att tveksamt resa sig därifrån mer idag! Möjligtvis för att förflytta sig till sängen!

Imorgon första dagen på sista veckan på mammaledigheten och då även inskolning på dagis, ljupa andetag och positiv inställning!

Nu lite pepsi Max kanske? Undrar bara hur jag ska kunna mana hit den...
"Ääääääälskliiiiing??......"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela