barabarnetsomnarskajag.blogg.se

Första barnet, hitta balansen, uppskatta ögonblicket, konsten att någonstans hitta dom gyllene minuterna att hinna raka benen!

Jag laddar!

Publicerad 2012-10-10 07:30:11 i

En stor kaffe och en snus!
Mina tarmar och mitt huvud säger mig tt det inte är den ultimata starten på varje morgon...
Så jag köpte fiberhavregryn igår.
Med tanken på att jag ska införa en sund rutin.
Dom står så fint och tryggt i skafferiet!
Lätt illamående förbannar jag min lathet!

Det är onsdag, redan onsdag, och funderingarna på hur jag ska fira min snart avslutade utbildning cirkulerar...
Bara känslan är belöning nog iofs!!

Fosterställning med kaffemage en stund nu innan jag ska göra min supernyttiga frulle, med den kombinationen finns jag på toa till lunch!
Förmodligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela