barabarnetsomnarskajag.blogg.se

Första barnet, hitta balansen, uppskatta ögonblicket, konsten att någonstans hitta dom gyllene minuterna att hinna raka benen!

Som jag sa

Publicerad 2012-10-28 19:38:21 i

Jag köpte ju den där trissen jag talade om i mitt senaste inlägg, den och tre till har jag hunnit inhandla... Jag har vunnit noll.
MEN! Jag har fått jobb! Mina vildaste bästaste drömmars jobb och ska skriva papper på Onsdag!
Jag älskade min son mer än jag trodde var möjligt redan innan jag vilat mina ögon på honom för första gången och mer och mer för varje sekund! Tyck att jag är en jävla klyscha meeeeeen jag känner mig så lycklig och välsignad att jag fått honom så vad betyder pengar?

Nåja, en vinst skulle inte sitta fel, pengar är möjligheter men dessa kan man faktiskt skapa sig och greppa på en vanlig knegarlön också! Det är min fulla övertygelse!

Och den knegarlönen ska tjänas på Örebros universitetssjukhus som Medicinsk Fotterapeut i diabetesgruppen! Yes indeed!

Jag är tacksam, lycklig och en smula godissugen denna söndagskväll!
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela