barabarnetsomnarskajag.blogg.se

Första barnet, hitta balansen, uppskatta ögonblicket, konsten att någonstans hitta dom gyllene minuterna att hinna raka benen!

Hört På Tåget

Publicerad 2012-09-25 17:18:15 i

Så skönt killgäng satt framför mig från Sthlm idag!
Dom tala om mycket men en konversation som satt sig löd följande:

-den är gul! (talas om någon väns något motorfordon)
-nej det är den inte!
-nej just ja den är ju svart!
-nej det är den inte
-nej nej just fan den är ju blå!
-nej det är den inte
-nänänä fan den är ju gröööön!
-nej den är för fan GUL!
-aaaah men den ser svart ut från håll!

Va??! Jag fnissar inombords!
Typ som Lotta kan cykla...i smyyyg

Guld! Kul! Tack för det!
Jag avnjuter för övrigt cherry coke och kronan white och saknar efter min underbara son som tydligen roat sig med att kvadda mitt Xbox idag!

Tack och Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela