barabarnetsomnarskajag.blogg.se

Första barnet, hitta balansen, uppskatta ögonblicket, konsten att någonstans hitta dom gyllene minuterna att hinna raka benen!

Mitt barn vaknar kl 04:50, mån-tis-ons-tors-fre-lör-söööndaaaaaaag!

Publicerad 2012-09-30 06:47:26 i

Ljuvligt ned människor! Det är så kul att vara på min skola och träffade mycket folk! I fredags hade jag en kund från Gotland som blev varm i hjärtat av MIN dialekt, jag menar HALLÅ!

Eåååooouuh, ein keoulla meid genäiell!

Det var jag, haha, ljuvligt!

Tredje koppen kaffe och en tvätt högre än Jacks bönstjälk i fullvuxet läge, skulle ju vara fantastiskt med ett par guldägg på toppen känner jag...

Nämnde jag att min son från igår klättrar upp i soffan?

Chip och Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela